vrijdag 3 januari 2014

Het plan 2014


Komende jaar staat weer open voor nieuwe kansen.

Het water:
Twee syndicaat-wateren hebben mijn interesse gewekt, mede door de recentelijke spiegeluitzetting die hier heeft plaats gevonden. Ook een vertrouwd stuk kanaal waar telkens weer vangsten worden geforceerd door hard werken zal ik mijn aandacht op vestigen.


Op deze wateren zit een mooi karper-bestand die ik graag aan mijn collectie wil toevoegen.
En aangezien ik (privĂ©) een druk jaar verwacht ga ik spreekwoordelijk “niet te veel hooi op mijn vork nemen”.



Werkstrategie voor 2014:
Investeren, onderhoudsstructuur, doelmatige uitvoering en langetermijnplanning worden de hoofdbestanddelen van mijn karperwereld 2014.

- Investeren                       : Tijd, aas, discipline en materiaal.
- Onderhoudsstructuur       : Vaste voertijden/dagen.
- Doelmatige uitvoering      : Vissen wanneer/waar vangsten verwacht worden.
- Langetermijnplanning       : Stek/strategie aanhouden, werken naar het verwachte einddoel.

Op deze manier voer ik mijn werk al 8 jaar succesvol uit. Nu hopen dat vriend karper deze disciplines ook zo kan waarderen.


Fotografie:
Met de kerst heb ik een mooie standaard gekregen voor mijn telefoon zodat er mooie foto’s gemaakt kunnen worden. En door gebruik te maken van diverse filters zal ik mijn foto’s lichtelijk gaan bewerken om een bepaalde drama effect over te brengen.


Letterkunde:
Ik hoop door mijn blog beter te worden in het schrijven van prettig te lezen stukken. Maar de bedoeling is om het een beetje plat en toegankelijk te houden.
Een kleine toepassing van de no-nonsense, humor en dromerige verhaallijnen moeten een goed beeld geven van de belevingen binnen mijn karperwereld.



Nu maar hopen dat het een karperrijk jaar wordt en dat jullie de verhalen met plezier mogen lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten